فهرست

هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان دنیای اشانتیون

هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان وسایلی هستند که این قابلیت را دارند که بین شما و بازار مشتری های احتمالی ارتباط برقرار کنند. تکرار هوشمندانه تبلیغات، دستیابی دقیق به بازار هدف مشتریان و کاربردی بودن از مهم ترین ویژگی هایی است که یک تبلیغ ایده آل باید داشته باشد. شاید در بازه ای از زمان دادن اتیکت و یا کارت ویزیت به مشتری های احتمالی گزینه خوبی برای تبلیغ و جلب توجه افراد بود، اما این وسایل امروزه صرفا برای ارائه اطلاعات تماس شما به مشتری ها است و دیگر جنبه تبلیغاتی ندارد.

در دنیای تجارت امروز تبلیغات به حدی گسترده شده اند و تعداد آن ها به قدری زیاد شده است که برای دیده شدن و تأثیرگذاری تبلیغ لازم است از روش های خاص تبلیغات و خلاقیت استفاده کنید، تنوع و تفاوت با سایر تبلیغ های موجود در بازار وجه تمایز برند شما خواهد بود. ارائه ایده های جدید برای تبلیغات رمز موفقیت در معرفی برند محصولات و خدمات شما به دیگران است. استفاده از فضاهای واقعی و مجازی و تمامی ابزار برای تبلیغات ترفندی است که برای معرفی بیشتر و سریع تر محصول به مشتریان احتمالی به شما کمک می¬کند.

چرا هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان بخریم؟

چرا خرید هدایای تبلیغاتی خاص و ارزانعلت این که استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان توصیه می¬شود بسیار مهم است. آیا هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان برای تبلیغ کسب و کار شما مناسب است؟ آیا شما می¬توانید با استفاده از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی با بازار هدف خود ارتباط برقرار کنید و توجه آن¬ها را برای خرید محصول یا ارائه خدمت جلب کنید؟ چه نوع هدیه تبلیغات برای محصولات شما مناسب است؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.
تکرار یکی از مهم¬ترین ارکان تبلیغات است. البته برای تکرار لازم است به تعدادی از نکات توجه کنید. تکرار غیر هوشمندانه افراد را از برند شما دل زده می¬کند. بهترین راه تکرار این است که مشتریان به طور دلخواه به تبلیغ شما توجه کنند. برای مثال وجود یک بنر کنار خیابان توجه لحظه¬ای افراد را به خود جلب می¬کند و برای مدتی نیز هر روز در مسیر عبور آن¬ها قرار دارد. آن¬ها می¬توانند انتخاب کنند که به بنر نگاه کنند و یا خیر. در واقع این بنر همیشه جلوی چشم افراد هست و نام برند در ذهن آن¬ها باقی می¬ماند. این موضوع دقیقا چیزی است که تبلیغ کنندگان به دنبال آن هستند. نام برند در ذهن مشتری باقی می¬ماند و به محض نیاز به محصول این نام را به یاد می-آورد و به احتمال زیاد تصمیم می¬گیرد از آن برند خرید کند. اما آیا استفاده از بنر بهترین راه است؟ اگر از هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان استفاده کنید، می¬توانید همیشه در مقابل چشمان بازار هدف خود باشید.
ارائه تبلیغات به بازار هدف نیز نکته مهمی است. اگر گروه خاصی از افراد مخاطب شما باشند، استفاده از روش¬هایی مانند بنر راهکار مناسبی نیست. ارائه هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان صرفا برای گروه مخاطبان و مشتریان شما در روند تأثیرگذاری آن نقش به سزایی دارد. علاوه بر آن، وسیله¬ای که به عنوان هدیه ارائه می¬دهید باید کاربردی باشد. این موضوع باعث می¬شود که هدیه شما مورد استفاده قرار بگیرد، مدام در مقابل چشمان بازار هدف شما باشد و توسط افرادی که آن را دریافت کرده¬اند به دست دیگران برسد و برند شما به افراد خیلی بیشتری معرفی شود.
نکته دیگری که باید در مورد تبلیغات به آن توجه کرد، فراگیر بودن آن است. برای تأثیرگذاری بیشتر لازم است به گونه¬ای از هدایای تبلیغاتی لوکس استفاده شود که به دست بخش مهمی از مشتریان احتمالی شما برسد. هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان این قابلیت را دارند که به سازمان¬ها یا بخش¬های خاصی از جامعه اهدا شوند.
مزیت دیگر ارائه هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان این است که کمتر پیش می¬آید کسی از آن استفاده نکند و یا آن را دور بیندازد. در نهایت اگر شخصی به هدیه شما نیازی نداشته باشد، آن را به یکی از دوستان تقدیم می¬کند. بهترین انتخاب برای هدیه تبلیغاتی کاربردی وسیله ای است که برای بازار مشتریان شما کاربردی باشد.

چند نوع هدیه تبلیغاتی خاص رومیزی

چند نوع هدیه تبلیغاتی خاص رومیزی

استفاده از ایده های تبلیغاتی جدید برای هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان اهمیت زیادی دارد. مثلا در سال¬های اخیر سررسیدها در رأس هدایای تبلیغاتی ارائه شده توسط ارگان¬های مختلف قرار گرفته-اند. به همین دلیل اکثر افراد از آن¬ها به عنوان یک دفتر استفاده می¬کنند و حتی نمی¬دانند که آن¬ها را از کدام کمپانی دریافت کرده¬اند. نکته دیگری که در این باره وجود دارد این است که توضیحات بیش از اندازه در هدایای تبلیغاتی ارائه شده، افراد را خسته می¬کند. آن¬ها توضیحات را مطالعه نمی¬کنند و حتی نام برند شما نیز به یاد آن¬ها نمی¬ماند. بهترین هدایای تبلیغاتی وسایلی هستند که کاربردی¬اند و در یاد می¬مانند.
وسایل متعددی وجود دارند که می¬توانند انتخاب خوبی به عنوان یک هدیه تبلیغی رومیزی مورد استفاده قرار گیرند. برای مثال ساعت رومیزی وسیله¬ای است که تقریبا روی تمام میزها وجود دارد؛ چه میزهای اداری باشند و چه میز کار داخل خانه. همچنین ساعت دیواری وسیله¬ای کاربردی است که افراد ممکن است دفعات زیاد به آن نگاه کنند و به همین دلیل نام برند شما در ذهن آن¬ها می¬ماند.
تقویم¬های رومیزی نیز پیشنهاد خوبی برای هدایای تبلیغاتی خلاقانه هستند. البته مشتریان احتمالی شما به ساعت بیشتر از تقویم نگاه می¬کنند، اما تقویم وسیله¬ای است که حضور آن روی میز خالی از لطف نیست. شاید به این موضوع فکر کنید که امروزه تقریبا همه از گوشی¬های هوشمندی استفاده می¬کنند که تقویم،ارگانایزر، سررسید و ساعت را نمایش می¬دهند و دیگر از تقویم و ساعت رومیزی استفاده نمی¬کنند. اما اگر خودتان را جای مشتری¬های احتمالی بگذارید، می¬بینید که اگر از یک شرکت ساعت یا تقویم رومیزی به عنوان هدیه تبلیغاتی خاص و لوکس دریافت کنید و از آن روی میز خود استفاده کنید، دیگر برای زمان به تلفن همراه خود مراجعه نخواهید کرد. البته در این مورد باید به نکته¬ای نیز توجه کنید؛ بهتر است اطلاعات زیادی روی تقویم چاپ نکنید و تنها اطلاعاتی را چاپ کنید که محصولات و خدمات شما را به طور خلاصه معرفی می¬کنند.

جا قلمی تبلیغاتی

جا قلمی نیز وسیله دیگری است که روی میزها استفاده می¬شود و جزو هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان به حساب می¬آیند. اگر شما به مشتریان احتمالی خود کمک کنید که به میز کار خود نظم ببخشند و خودکارها و… جای مشخصی داشته باشند، آن¬ها را خوشحال می¬کنید و موفق می¬شوید توجه آن¬ها را به برند خود جلب کنید. مزیت دیگری که جا قلمی¬ها به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان دارند، تنوع در طرح¬های آن¬هاست. شما می¬توانید یک جا قلمی تنها ارائه دهید و یا این که در کنار آن یک ساعت یا تقویم کار کنید. جا قلمی می¬تواند فضایی برای قرار گرفتن برگه¬های کوچک یادداشت داشته باشد. ساعت¬ها و تقویم¬های اتوماتیک یا ماشین حساب نیز از دیگر مواردی هستند که می-توانند در کنار جا قلمی ارائه شده قرار بگیرند. همه چیز به سلیقه¬ شما بستگی دارد.

چند نوع هدیه تبلیغاتی مدیریتی خاص

هدیه تبلیغاتی مدیریتی خاص

هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان زمانی به کار می¬آیند که شما بازار هدف گسترده و مشتریان احتمالی زیادی داشته باشید. حال اگر محصول ارائه شده توسط کمپانی شما چیزی مانند مواد اولیه یک کارخانه یا وسایل مورد نیاز یک ارگان باشد، لازم نیست آن را به کارمندان معمولی بازار هدف خود معرفی کنید. در اینجا شما باید به فکر هدایای تبلیغاتی خاص مدیریتی باشید تا توجه مدیران را به برند خود جلب کنید. پیش از آن که در مورد خرید هدیه تبلیغاتی خود تصمیم بگیرید، لازم است به دو موضوع فکر کنید. اول این که بازار هدف شما چه افرادی هستند و چه وسایلی بیشتر استقبال می¬کنند. دوم این که آیا می¬توانید هدیه تبلیغاتی متناسب با محصول یا خدمتی که ارائه می-دهید، تهیه کنید؟
خوشبختانه ما در ایران زندگی می¬کنیم؛ مهد فرهنگ و هنر! شما به راحتی می¬توانید با استفاده خلاقانه از هنر ایرانی هدایای تبلیغاتی جذاب برای مدیران تدارک ببینید. البته این¬ها تنها پیشنهادها برای ارائه هدایا تبلیغاتی به مدیران نیستند. در ادامه مثال¬هایی در این باره برای شما میزنیم.

جعبه معرق تبلیغاتی

داشتن یک جعبه معرق، مینا و… روی میز یک مدیر بسیار زیباست. حال اگر این جعبه مخصوص پذیرایی از مهمانان باشد، برای افراد بسیار نوین و جذاب است. داخل جعبه مخصوص پذیرایی شما می­توانید مواردی مانند دمنوش­های کیسه­ای به همراه نبات، شیرینی جات و… قرار دهید.  قرار گرفتن یک گلدان هنری روی میز مدیر نیز پیشنهاد دیگری است که هم در مقابل چشمان مدیران قرار می­گیرد و هم باعث زیبایی بیشتر فضا می­شود. اگر قصد دارید از چنین هدیه­هایی استفاده کنید،، باید به این موضوع که برند خود را کجای محصول چاپ می­کنید، توجه ویژه­ای نشان دهید. اگر برند بیش از اندازه مشخص باشد، ممکن است مدیر از هدیه شما استفاده نکند و حتی آن را به افراد دیگر نشان ندهند.

اگر بازار هدف شما مدیران جوانتر هستند، استفاده از وسایل الکترونیکی و مدرن و یا ست وسایل چرمی بیشتر توجه آن­ها را به خود جلب می­کند. تلفن همراه، پاور بانک تبلیغاتی ، فلش مموری تبلیغاتی و…. نیز از وسایل کاربردی هستند که شما می­توانید به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص برای مدیران مجموعه­ها استفاده کنید. این وسایل مدام مورد استفاده قرار می­گیرند و همواره در مرکز توجه افراد مخاطب خود خواهید بود.

شما می­توانید از محصولات خود نیز به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید؛ البته این موضوع به زمینه کاری شما بستگی دارد و لازم است به صورت انحصاری بررسی شود. اگر محصول شما قابلیت ارائه به عنوان هدیه را دارد، گزینه بسیار خوبی است.


اصلا نیازی به هدیه تبلیغاتی داریم؟

دلیل انتخاب هدیه تبلیغاتی

کدام یک از کمپانی¬ها و با چه محصولات و خدماتی برای معرفی خود از هدایای تبلیغاتی جالب استفاده می¬کنند؟ آیا استفاده از این روش برای محصولات و کمپانی شما مناسب است و پاسخگو خواهد بود؟ به طور کلی روش تبلیغ با استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان چه تفاوتی با سایر روش¬های تبلیغاتی ایجاد می¬کند؟ شاید این سوالات و تعدادی سوالات دیگر در ذهن شما هم ایجاد شده باشد. پیش از این در مورد مزایای هدایای تبلیغاتی جدید اطلاعاتی ارائه دادیم که احتمالا باعث شده است تعدادی از سوالات شما رفع شود. اما بهتر است این موضوع را بررسی کنید که آیا استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص برای شما کمک کننده است؟
برخی از محصولات نیاز عامه جامعه هستند و بازار هدف آن¬ها تقریبا شامل تمام افراد جامعه می¬شود. این محصولات کمتر نیاز به معرفی از طریق هدایای تبلیغاتی دارند. اما برخی دیگر از محصولات هستند که تنها بخشی از افراد جامعه از آن¬ها استفاده می¬کنند؛ نمونه بارز این محصولات تجهیزات پزشکی هستند. این شرکت¬ها باید محصولات خود را به روسای بیمارستان¬ها، پزشکان، تکنسین¬های اتاق عمل و… معرفی کنند. استفاده از هدایای تبلیغاتی پزشکی به این دسته از شرکت¬ها کمک می¬کند که دقیقا مشتریان احتمالی خود را مخاطب قرار دهند و از صرف هزینه¬های اضافی و معرفی به افراد نامربوط پیشگیری کنند.
لازم نیست هدیه تبلیغاتی شما حتما وسیله¬ای لوکس یا گران قیمت باشد تا بتوانید توجه افراد را جلب کنید، چیزی که بیشتر از هزینه اهمیت دارد، خلاقیت شما برای ارائه هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان است. مهم¬ترین چیزی که به شما در این زمینه کمک می¬کند، شناخت نیاز بازار هدف شماست. ارائه هدیه¬ای متناسب با نیاز آن¬ها چیزی است که توجه را به برند شما جلب می¬کند.

 

ارسال دیدگاه